Thursday, June 28, 2012

Veggie Delite (6)

Veggie Delite (6")

Today, I will serve you my hubby’s handmade pizzaaaa…..:) My hubby was constantly nudging me to post his pizza recipe on my blog. Do you know…he was whining to his in-laws for not posting his pizza on my blog. :) But, he was so delighted when I announced that your pizza is being nominated to feature on my blog finally, especially for marathon event. ;) :D

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6")

Veggie Delite (6") 

Veggie Delite (6") 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.